مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:002024-01-17اقتصادي

شناسایی 900 مؤدی جدید/ پرداخت پاداش به گزارش دهندگان در معرفی فرار مالیاتی 


تاکنون بیش از 30 هزار گزارش مردمی در سامانه سوت زنی سازمان امور مالیاتی ثبت شده است که به شناسایی 900 مؤدی جدید منجر شده است.

- سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: تاکنون بیش از 30 هزار گزارش مردمی در سامانه سوت زنی سازمان امور مالیاتی ثبت شده است که به شناسایی 900 مؤدی جدید منجر شده است.

همچنین 60 درصد گلایه مردمی مربوط به عدم استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان است حدود 60 درصد از گلایه مردم مربوط به استفاده نکردن پزشکان از دستگاه کارت خوان بود که در این راستا حدود 3600 تخلف پزشکان شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی موحدی بکنظر درباره ثبت گزارش مردمی در سامانه سوت زنی مالیاتی گفت: بعد از تصویب دستورالعمل تشویق گزارش دهندگان فرار مالیاتی در اسفند 1400 تا به حال، شاهد گزارش های مردمی مبارزه با فرار مالیاتی یا اصطلاحاً گزارش های سوت زنی مالیاتی بودیم که تاکنون بیش از 30 هزار گزارش در سامانه سوت زنی سازمان امور مالیاتی ثبت شده است.

60 درصد گلایه مردمی مربوط به عدم استفاده پزشکان از دستگاه کارت خوان است وی با بیان اینکه تقریباً حدود 75 درصد از این گزارش ها درخصوص استفاده نکردن از دستگاه کارت خوان است که حدود 60 درصدشان مربوط به استفاده نکردن پزشکان از دستگاه کارت خوان است، تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی بررسی هایی پیرامون همین موضوع انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 900 مؤدی جدید/ پرداخت پاداش به گزارش دهندگان در معرفی فرار مالیاتی 

شناسایی 900 مؤدی جدید/ پرداخت پاداش به گزارش دهندگان در معرفی فرار مالیاتی